Felanmälan

Problem/fel som uppstår inne i din lägenhet ansvarar du själv för att åtgärda. Får du en vattenskada, meddela styrelsen. Om du vill felanmäla något som rör fastigheten (utanför din lägenhet) kontaktar du i första hand någon i styrelsen.

Uppstår problem vid semestertider, se telefonnummer nedan. Meddela styrelsen via mail vilken kontakt som tagits, och varför.

HSB Boservice AB ombesörjer utvändig skötsel inkl. ogräsbekämpning på terrassen, snöröjning, sandning och städar trapphus och tvättstuga. De byter även trasiga lampor och lysrör på vind, i trapphus och tvättstuga.

Felanmälan HSB Boservice:
vardagar kl 08.00-12.00 ring: 011-21 51 50
vardagar kl 12.00-16.00 ring: 011-21 51 00
övrig tid ring: 011-14 96 60

Felanmälan hiss:
Kone AB, dygnet runt 020-72 20 20

Felanmälan tvättstuga:
Östergötlands Fastighetsservice 011-13 00 24

Vid akut avloppsstopp i källaren:
Ring Norrköpings Högtrycksspolning 011-101391. Meddela styrelsen att du kontaktat företaget och vilken
åtgärd som krävdes. 

Störningar från Studentbostäder Gripen - Ring störningsjouren 011-211670